fredag 10. mai 2013

Bokbloggturne review: Skjult av P.C og Kristin Cast

Tittel: Skjult

Sjanger: YA, Fantasy

Først utgitt: 2013

Denne utgaven utgitt: 2013

Forlag: Cappelen Damm

Sider: 358

ISBN: 978-82-0240496-3

Kilde: Leseeksemplar ihenhold til bokbloggturneen
 
Står på coveret

Neferets sanne natur har blitt grundig avslørt, og vampyrenes øverste råd har tatt affære. Kanskje Zoey og vennene hennes endelig kan få hjelp til å forsvare seg selv og skolen de er så glade i mot den stadig sterkere ondskapen? Og det kan de trenge, for Mørke holder seg ikke skjult lenge av gangen, og Neferet nekter å la seg tvinge i kne. 
 Men hvem viser egentlig sitt sanne jeg? Mennesker, vampyrer og ynglinger skjuler mer enn de viser. Skal virkelig Kalona overta Dragens plass. Hva skjer med Erin og Shaunee? Er de ikke lenger tvillinger? Og Aurox – vil han klare å tvinge sitt indre beist i kne? 

Den eneste som er seg selv – i ett og alt – er bestemor Redbird. Men hun er i stor fare! Kan Zoey stole på de som vil redde henne? Og han de stole på seg selv? Kaos omgir Tulsa House of Night – og nok en gang står Zoey Redbird i sentrum for hendelsene. 

Hva syntes jeg om boken? 

Helt siden jeg begynte å lese denne serien har jeg elsket den. Men av en eller annen grunn har følelsene forandret seg. Jeg liker fortsatt kene, men jeg skulle vel ønske at både språket og historien hadde utviklet seg mer enn den har

Kanskje det er fordi jeg har lest mye mer og mer variert det siste året som gjør at jeg nå syntes språket i bøkene er svært fjortis. Men jeg gleder meg til å lese ferdig serien og se hvordan forfatterne velger å avslutte denne historien

Flere som blogger gjennom Bokbloggturneen
Tidligere har
Lesesug, Lesejenta, I am Who I am  og Kine skrevet om boken!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis