torsdag 29. september 2016

Update: barsel, ny blogg og lesing

Da er jeg endelig tilbake i bloggverden etter en liten barselstid. Min sønn, Matteo, er nå 2 måneder og jeg føler jeg endelig har litt tid til overs til å komme tilbake. Hvor mange innlegg det blir på denne bloggen kommer selvfølgelig ann på hvor mye tid jeg får til å lese! Derfor leser jeg nesten kun på ebok for tiden, siden da kan jeg lese fra mobile selv om jeg har han sovende i armene mine.



Men jeg ville også nevne at jeg har startet en ny blogg som ikke har noe med bøker å gjøre, men som handler om alt annet! Haha.
Jeg forsøker meg på en mer minimalistisk livsstil og tenkte å se om jeg kunne skrive litt om prosessen. Jeg skriver også den bloggen på engelsk, rett og slett for å trene på det. Jeg holder på å skrive en bok, som jeg skriver på engelsk, og håper at bloggen kan hjelpe meg å utvikle språket! 

Trykk her for å komme til den nye bloggen min!


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis