lørdag 4. januar 2014

2014- Hva skjer?






- Jeg begynner på litteraturvitenskap på Universitetet i Bergen 15 januar. Dette betyr at jeg har et mye større pensum og kortere tid til eksamen, og det betyr at jeg kommer til å være super opptatt dette halvåret! Men det positive er at mange av bøkene på pensum står også på listen over bøker jeg vil lese før jeg dør, så da blir det jo en del anmeldelser!

-Til jul så fikk jeg alle Harry Potter bøkene i orginal versjon, altså den britiske versjonen. Så jeg håper jeg får lest alle på nytt dette året!

- Målet mitt er å lese 50 bøker i 2014! Jeg kom ikke helt i mål i fjor, men jeg prøver på nytt i år!



Hva er ditt bok forsetter i 2014? 



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis