tirsdag 12. august 2014

Boken på vent #13

'Boken på vent' er en ukentlig spalte fra Beathesbokhylle, som handler om at du plukker ut en bok som har blitt stående i bokhyllen for lenge uten å bli lest. Husk å ligg igjen linken din på Beathes blogg!






Forestill deg at mannen din har skrevet et brev til deg som kun skal åpnes etter hans død. Forestill deg også at brevet inneholder hans dypeste, mørkeste hemmelighet – en hemmelighet så mørk at den ikke bare vil endre livet ditt fullstendig, men også livene til andre rundt deg. Så kan du forestille deg at du tilfeldigvis snubler borti dette brevet mens mannen din er i live – i aller høyeste grad.






Tidligere bøker på vent: 

 
1. Miracle on Regent Street av Ali Harris. 
2. The Queen's sorrow av Suzannah Dunn
3. Jane Austen novellene
4. Faen ta skjebnen av John Green
5. The Lady of the Rivers av Philippa Gregory 
6. A Bliss bakery story; Bliss av Kathryn Littlewood
7. Need av Carrie Jones 
8. Da Vinci-koden av Dan brown
9. Shiver av Maggie Stiefvater 
10. Haikerens guide til galaksen av Douglas Adams
11. Wide Open av Deborah Coates
12. Bian Shen av Torbjørn Amundsen 

13. Ektemannens hemmelighet av Liane Moriarty

3 kommentarer:

  1. Denne boken har jeg ordentlig lyst til å lese! Så gøy at du har skrevet opp en liste med bøkene dine på vent og krysset av dem du har lest...spørs om jeg ikke må stjele ideen din ;) Nå er ferien ugjenkallelig over og i morgen tenker jeg at jeg er tilbake i bloggverdenen igjen :)

    SvarSlett
  2. Denne er jeg akkurat ferdig med. La den i nettet med bibliotekbøker i dag :-) Jeg syntes den var fin, men ikke fantastisk :-) Ønsker deg en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  3. Denne har jeg lest. Helt ok bok. Den høres mye mer spennende ut enn den ble for meg i så fall. Men absolutt ok å lese

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis