søndag 3. februar 2013

Smakebit på en søndag #12

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkuratt nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre! 





Denne uken leser jeg Shadow Kiss av Richelle Mead. Det er den tredje boken i Vampire Academy serien!

Smakebit fra side 258:

He reached out and cupped my chin, tipping my face up to look at his. " No. Never. Not one of these theories makes me think you're crazy. But i've always believed the simplest exsplanation makes sense. Dr. Olendzki's does. The ghost one has holes. But, if you can find out more... then we may have something to work with." 
"we?" I asked.

Har du lest serien? 

7 kommentarer:

  1. Jeg leste serien for noen år siden og likte den veldig godt :) Kanskje jeg leser den igjen snart, vi får se :) Men jeg husker at jeg likte bok 3 og 4 best! Kos deg med boken og ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. En fin smakebit! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Vampire academy låter som att det handlar om vampyrer och jag har riktigt svårt för den nya, moderna vampyren :)

    SvarSlett
  4. Har ikke lest denne serien men kanskje jeg må gjøre det etter hvert. Tusen takk for smakebiten:-)

    SvarSlett
  5. Det är ju en omtalad serie böcker. Vampyrer har inte lockat mig hittills...

    SvarSlett
  6. Du minner meg stadig vekk på at jeg må starte på serien snart:) Likte bokomslaget på denne, enkelt og fint:)Takk for smakebit! Kos deg videre med boken og ha en herlig mandag!:)

    SvarSlett
  7. Denne serien har jeg ikke lest, så det var fint med en smakebit :)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis