torsdag 3. oktober 2013

Review; The indigo spell av Richelle Mead

Tittel: The Indigo Spell

Sjanger: Fantasy

Først utgitt: 2013

Denne utgaven utgitt: 2013

Forlag: Razorbill

Sider: 401

ISBN: 9780141337166

Kilde: Kjøpt selv







Om boken: 

Dette er den tredje boken i Bloodlines serien. Sydney er ikke bare en vanlig Alchemist på oppdrag lengre. Kjærlighets problemer dukker opp, hun prøver å finne den mysteriske Markus som Alchemistene ikke vil snakke om og hun klarer ikke helt å unnslippe magien. Plutselig befinner hun seg i mer fare og trøbbel enn hun noen gang kunne drømme om før hun begynte med jobben å passe prinsessen, Jill! 

Mine meninger: 

Arh, forfatteren skuffer ikke. Jeg elsker utviklingen mellom Sydney og Adrian! Jeg håper at på tross av all motstand som kommer til å komme i neste bok at de vil holde sammen.

Sydney begynner å bli mer selvstendig, tenke selv og bli litt tøffere. Selv om hun trekker seg lengre og lengre for å hjelpe alle rundt seg, prøver hun å gjøre de riktige tingene. 

Hva som kommer til å skje etter den nervepirrende slutten gjenstår å se! Boken kommer ikke ut før november! 

Gleder meg!

1 kommentarer:

  1. Gleder meg til å lese denne boken :) Har bare lest første boka i serien :) Fin anmeldelse!

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis