torsdag 10. oktober 2013

The white Queen av Philippa Gregory

Er det bare jeg som ikke har fått med meg at det har blitt lagd en serie basert på Philippa Gregory sin bok; The White Queen?

 
Jeg leste boken for et par år siden og forfatteren er en av mine favoritter. Jeg er helt fascinert av kongehistorien i England, så denne serien er helt "up my alley"! Jeg har bare sett noen episoder så langt og er kjempe fornøyd med valg av skuespillere og jeg føler at de har holdt seg trofast til boken så langt, noe som er positivt. 


(Hvis du lurer så ser jeg serier på project-free TV.)

1 kommentarer:

  1. Jeg har hørt om serien, men har ikke fått sett på den enda. Jeg liker han ene skuespilleren , han på bilde til venstre så det frister å se på det. Jeg ser også serier på samme nettside av og til :)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis