onsdag 13. mai 2015

Top 5 - Summer Covers (books that remind you of summer)

Da er det onsdag og på tide med en ny Top 5 innlegg, og i dag handler det bok-cover som minner deg om sommer. Jeg er med i en gruppe på Goodreads som hver onsdag kommer ut med et nytt 'Top 5' tema, og hvis du vil gjøre det samme så legg gjerne igjen link til ditt innlegg her.

5. Kunne ikke la hver å forelske meg i coveret på denne boken når vi fikk den inn på jobben. Nydelig! 


4. I heart New York av Lindsey Kelk


3. Hold me av Susan Mallery


2. Along for the ride av Sarah Dessen


1.  The start of me and you av Emery Lord



3 kommentarer:

  1. Alle minte meg om sommeren egentlig, men den nederste er min favoritt. Da fikk jeg veldig sommer følelse :)

    SvarSlett
  2. Åh zisse får meg til å drømme litt om sommeren :-)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis