mandag 17. september 2012

Det er mandag! Hva leser du

"Its Mondag- What are you reading?" blir arrangert av bloggeren Book Journey.

 Jeg ble vel aldri ferdig med boken "Hver dag", jeg klarte bare ikke å sette meg inn i den og ikke likte jeg konseptet så mye heller. Så tror jeg venter med den boken til jeg ikke har så mye skole arbeid og har lengre tid med stillhet og slikt =)

Uke 39 17- 23 September:

Denne uken tenkte jeg at jeg skulle lese den siste utgitte boken i House of Night serien, jeg elsker den serien og det er en bok jeg virkelig koser meg med å lese! Selv om mesteparten av tiden min går til å lese om Aristoteles og Kant, så håper jeg at jeg også får tid til litt hobbylesing i tillegg!


Hva leser du denne uken? 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis