søndag 15. juni 2014

Smakebit på søndag #30

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkurat nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre!

  


Smakebit fra side 111:

Hun hadde alltid fordøyd ting ved å tegne. Når de var nedtegnet, var de hennes, og hun kunne bestemme hvilken makt de skulle ha over henne.


Ha en fin søndag alle sammen! 

6 kommentarer:

  1. Denne leste jeg i fjor, jeg likte den men ikke like godt som den første. Nå venter jeg spent på neste bok. Tusen takk for smakebiten :-)

    SvarSlett
  2. Tack för smakbiten. Ruskigt omslag tycker jag.

    SvarSlett
  3. Denne forfatteren har jeg ikke lest noe av, takk for tips og smakebit. Coveret er veldig fint :)

    SvarSlett
  4. Denne står i hylla mi og venter på å bli lest. Men det er en stund siden jeg leste bok 1, så jeg kunne godt tenke meg å lese den om igjen først :-) Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis