onsdag 4. juni 2014

Top 5 Characters You Wish You Were More Like

Jeg er med i en gruppe på Goodreads som hver onsdag kommer ut med et nytt 'Top 5' tema, og denne onsdagen handler det om hvilken karakterer du skulle ønske du var mer som. Legg gjerne igjen link til ditt innlegg hvis du også vil gjøre det samme! 

5.Primrose Everdeen i Hunger Games serien
I den siste boken er hun overraskende rolig i vanvittig situasjon. Så ung, men allikevel klar til å hjelpe andre før henne selv.

4. Penryn i Angelfall serien
Noen ganger tenker jeg; tenk om det hadde skjedd en katastrofe som gjorde at jeg måtte klare meg selv i naturen eller lignende, hadde jeg klart det? Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å lese kart og kompass, hvilke planter som er giftige og andre ting som ville vært livsviktig i en slik situasjon!

3. Hazel i The Fault in Our Stars
Hvordan man reagerer i en situasjon der man får vite at man har kreft eller bare har så lang tid igjen å leve, aner jeg ikke. Men Hazel viser oss at selv etter en slik beskjed er det fortsatt mulig å finne glede og kjærlighet!

2. Tris i Divergent
Jeg beundrer hennes evne til å følge hjertet og ikke la andre velge for henne. Det er mange valg i livet, og ofte er det press fra forskjellige plasser, og da er det vanskelig å stoppe opp og kjenne etter hva man virkelig vil!

1. Hermine i Harry Potter serien
Jeg har alltid beundret Hermines lidenskap for kunnskap og læring. Hun dedikerer seg til å bli den beste versjonen av seg selv og jeg skulle ønske jeg var like flink som henne! 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis