mandag 6. juli 2015

Happy Monday!

I dag blir det et litt anderledes innlegg. Jeg vil nemlig komme med et tips! 

For en liten stund siden ble jeg tipset om en nettside som heter WattPad, hvor mennesker i hele verden har mulighet til å legge ut sine egne skrivninger og lese andre sine bøker hvor man kan hjelpe hverandre ved å kommentere igjennom hele boken! Jeg har vært fullstendig hekta. Har appen på mobilen og er super når man venter på noe eller kjeder seg til å bare lese et kapittel eller to! 

Man kan også velge hvilket språk du vil lese på, og det er overraskende mange historier på norsk. Så hvis du ikke er komfortabel med å lese på engelsk så er det ingen problem! 



Jeg har faktisk nettopp lagt ut første kapittel i min egen historie! Hadde blitt kjempe glad hvis du hadde lyst til å lese den og lagt igjen en kommentar på du syntes!





Historien heter; The College Experience. 
Brukernavnet mitt er: Alohomora92

Har du profil på Wattpad?
Legg igjen brukernavnet ditt i kommentarfeltet!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis