søndag 19. juli 2015

Smakebit på søndag #60

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkurat nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre!





Denne boken dumpet ned i postkassen min i går, og den hørtes så utrolig artig ut at jeg måtte bare begynne å lese den med en gang! Passer perfekt nå når jeg jobber så mye! 

Om boken: 
Vanessa Wonderman, pen 60-åring, tidligere skuespiller anser seg selv som «lykkelig gift». Men i en hektisk hverdag med krevende foreldre, en aldrende ektemann og en gravid
datter, kjenner hun et savn. Hun savner sex! Livet er langt ifra over, så Vanessa poster en sexannonse på nettstedet Zipless.com.
 


Smakebit fra side 11: 


Jeg pleide å elske makten jeg hadde over menn. Når jeg gikk nedover gaten, svingte og svaiet den mandolinformede baken min for deres stjålne blikk. Så underlig at jeg først ble bevisst på denne makten da den var vekke - eller overført til datteren min; da alle mannfolkøyne istedet klistret seg til den gifteferdige, noen og tjue år gamle kroppen hennes, som ga løfte om babyer.


Boken forventes utgitt i høst 2015! 


-Håper alle har en fin søndag!  

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis