tirsdag 10. juni 2014

Boken på vent #12

'Boken på vent' er en ukentlig spalte fra Beathesbokhylle, som handler om at du plukker ut en bok som har blitt stående i bokhyllen for lenge uten å bli lest. Husk å ligg igjen linken din på Beathes blogg!



Ville du levd evig, fanget i en barnekropp?

Arthur fyller 14 år i morgen, men han vet han vil dø i løpet av natten. Han vet også at han vil våkne opp i en ny kropp, i en ny familie, hjelpeløs med et spedbarns kroppskontroll, men med alle minner og følelser intakt. Arthur er et av Barna som har fått evig liv. Noe som både er et mirakel og en forbannelse.

Ute av stand til å dø og ute av stand til vokse opp har han levd gjennom verdenshistorien som et barn. Men selv det er ikke nok til å forberede ham på hva som er i ferd med å skje

...Første bok i en thrillerpreget trilogi som spenner vidt




Beate gikk også igjennom bøker hun har lagt ut på vent, og så igjennom om hvor mange hun faktisk hadde fått lest. Så jeg tenkte jeg kunne gjøre det samme, selv om jeg ikke har lagt ut like mange innlegg som henne! 


1. Miracle on Regent Street av Ali Harris. 
2. The Queen's sorrow av Suzannah Dunn
3. Jane Austen novellene
4. Faen ta skjebnen av John Green
5. The Lady of the Rivers av Philippa Gregory 
6. A Bliss bakery story; Bliss av Kathryn Littlewood
7. Need av Carrie Jones 
8. Da Vinci-koden av Dan brown
9. Shiver av Maggie Stiefvater 
10. Haikerens guide til galaksen av Douglas Adams
11. Wide Open av Deborah Coates
12. Bian Shen av Torbjørn Amundsen 

6 kommentarer:

  1. Bian Shen er så vakker! Jeg bare elsket den boken :-D Det gjorde jeg også, eller gjør, rettere sagt om nr 10 på listen din :-) Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  2. Har kun lest Faen ta skjebnen av dine, men jeg har Bian Shen liggende på vent også.
    Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en fin, men trist bok...

    SvarSlett
  4. Høres ut som en bra bok. Av dine bøker på vent liste har jeg kun lest Da Vinci koden

    SvarSlett
  5. Begynte å lese Bian Shen, men var ikke da helt i humør for å lese den, så jeg avsluttet. Har da planer om å prøve meg på den igjen, for jeg tror den er bra:) Da Vinci-koden og Faen ta skjebnen har jeg lest av bøkene på din liste. Fin liste! Må innrømme jeg også har flest uleste en leste bøker på den listen:) Kos deg med boken:)

    SvarSlett
  6. Virker som en bra bok! Denne noterer jeg meg, takk for tips :)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis