tirsdag 18. november 2014

Boken på vent #18

'Boken på vent' er en ukentlig spalte fra Beathesbokhylle, som handler om at du plukker ut en bok som har blitt stående i bokhyllen for lenge uten å bli lest eller bøker du nettopp har oppdaget. Husk å ligg igjen linken din på Beathes blogg!





Om boken: 

Cruel miser Ebeneezer Scrooge has never met a shilling he doesn’t like...and hardly a man he does. And he hates Christmas most of all. When Scrooge is visited by his old partner, Jacob Marley, and the ghosts of Christmas Past, Christmas Present, and Christmas Yet to Come, he learns eternal lessons of charity, kindness, and goodwill.


Tidligere bøker på vent:

1. Miracle on Regent Street av Ali Harris.
2. The Queen's sorrow av Suzannah Dunn
3. Jane Austen novellene
4. Faen ta skjebnen av John Green
5. The Lady of the Rivers av Philippa Gregory
6. A Bliss bakery story; Bliss av Kathryn Littlewood
7. Need av Carrie Jones
8. Da Vinci-koden av Dan brown
9. Shiver av Maggie Stiefvater
10. Haikerens guide til galaksen av Douglas Adams
11. Wide Open av Deborah Coates
12. Bian Shen av Torbjørn Amundsen
13. Ektemannens hemmelighet av Liane Moriarty 

14. To all the boys I've loved before av Jenny Han 
15. Miniatyrmakeren av Jessie Burton
16. Siste samling på jentenes bensinstasjon av Fannie Flagg

17. Mr. Penumbra's 24-Hour Bookstore av Robin Sloan

18. A Christmas Carol av Charles Dickens

4 kommentarer:

  1. Å, dette er en så fin bok! :-) Jeg har lest den hver jul i noen år nå og må alltid se den på film i versjonen med Patrick Stewart som Scrooge når det nærmer seg jul. Da får jeg riktig julestemning :-) Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  2. Dickens er aldri feil. Denne er underholdende- og gir julestemning :)
    Kos deg med lesingen!

    SvarSlett
  3. Denne kunne jeg tenke meg å lese. Har bare sett den på film

    SvarSlett
  4. Med skam å melde har jeg ikke lest noe av Dickens, så det må jeg se å få gjort noe med etter hvert,og jeg kunne absolutt tenke meg å lese denne. Har sett på den mange ganger men ikke blitt til at jeg har lest den, kun sett den på film.

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis