lørdag 3. januar 2015

New Years Resolution!

Er det 2015 allerede? 2014 er over og det er absolutt på tide å sitte nye mål for året som kommer. Som tidligere skrevet er jeg ganske fornøyd med antall bøker jeg leste i 2014. Itillegg til et personlig mål om å klare 365 prosjektet, som jeg har skrevet om her, så vil jeg også ha noen bok relaterte mål for året 2015.





Lese 50 bøker i 2015:
2014 var det første året jeg faktisk klarte å nå målet mitt, som absolutt var en presentasjon fra min side! Derfor vil jeg fortsette med det samme målet dette året,

Flinkere med omtaler: 
Jeg leste mye i 2014, men jeg var ikke særlig flink til å ta meg tid til å skrive om bøkene. Så i år skal jeg prøve å være flinkere til å komme med omtaler av bøkene som jeg leser, som også betyr at jeg vil ta med bedre tid til å lese bøkene!

Lese flere norske bøker: 
Jeg velger ofte å lese engelske bøker, noe som egentlig er litt trist da jeg også mener at vi burde støtte våre norske forfattere. Derfor håper jeg at jeg får lest flere norske bøker i år! Så hvis du har en anbefaling så skriv det gjerne i kommentarfeltet!  

- Hva er dine mål for 2014?

1 kommentarer:

  1. Flotte mål for det nye året! Jeg anbefaler deg å lese "Svøm med dem som drukner" av Lars Mytting - hvis du ikke allerede har gjort det selvfølgelig :)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis