mandag 29. april 2013

Re-reading

Det har blitt en vane at når jeg er ferdig å lese en bok, så legger jeg den i lest haugen og plukker den mest sannsynlig ikke opp igjen. Så plukker jeg en av de flere nye bøkene som venter på meg med en helt ny verden å fortelle. Men istedet for å kjøpe nye bøker hele tiden, så har jeg også lyst til å lese på nytt noen bøker. Ofte når man leser en bok for første gang, så får du med deg hva den handler om men ikke detaljene.

Hvis det er noen bøker jeg kunne godt tenkt meg å lese på nytt igjen er de siste Harry Potter bøkene. Jeg føler at jeg har sett filmene så mange ganger at jeg har glemt forfatterens historie! 



Har du noen bøker du godt kunne tenkt deg å tatt deg tid til å lese på nytt?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis