mandag 2. juli 2012

Det er mandag! Hva leser du?

"Its Mondag- What are you reading?" blir arrangert av bloggeren Book Journey.

Uke 27 2-8 Juli 2012 

I dag ble jeg ferdig med andre boken i Hunger Games serien, men er usikker på om dere vil ha en omtale om den? Men syntes ihvertfall at boken var kjempe bra, så i morgen blir det en tur på bokhandelen for å kjøpe den siste i serien!

Men klarer ikke å bestemme meg for hvilken bok jeg har lyst til å lese denne uken, så tenkte dere kunne skrive den dere vil ha omtale om!

Her er de dere kan velge mellom: 
Nattens sirkus av Erin Morgenstern

Fifty shades of Grey av E.L. James

Divergent av Veronica Roth

Hvilken vil dere ha omtale om?

2 kommentarer:

  1. Gjerne en omtale om Hunger Games, men ellers Fifty shades of Grey :)

    SvarSlett
  2. Alle sammen :D hehe

    Skal selv i gang med bok 2 av Hunger Games snart :)

    Mens de andre også står på listen over bøker jeg vil lese..
    Har hørt litt miksa anmeldelser av Fifty Shades of Grey.. Og så de var over alt i London..
    Divergent må jeg få lest i sommer.. Det er visst en must read så vidt jeg har skjønt :D Så heldigvis har eg den på hylla :D

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis