søndag 22. juli 2012

Smakebit på søndag #6

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkuratt nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre! 


Blir ikke mye lesing for tiden, dessverre! Men for øyeblikket holder jeg på med den siste boken i Hunger Games serien. Nemlig; Fugl Føniks


Smakebiten er fra side 58; 
Jeg vender langsomt sidene om og studerer hver detalj av i uniformen. De omhyggelige skreddersydde lagene av rustning, de skjulte våpnene i støvlene og belte, den ekstra forsterkningen over hjertet. På den siste siden, under en tegning av spottekråkenålen min, har Cinna skrevet: Jeg har fortsatt tro på deg.

5 kommentarer:

  1. Takk for flott smakebit:) Kos deg med boken:) Ha en fin kveld videre:)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg kjenner jeg blir litt rørt av den smakebiten. <3Cinna<3

    SvarSlett
  3. Måste nog snart läsa de här böckerna, de står och väntar så snällt i hyllan :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fin smakebit:-) ha en fin uke:-)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis