tirsdag 30. september 2014

Boken på vent #16

'Boken på vent' er en ukentlig spalte fra Beathesbokhylle, som handler om at du plukker ut en bok som har blitt stående i bokhyllen for lenge uten å bli lest eller bøker du nettopp har oppdaget. Husk å ligg igjen linken din på Beathes blogg!


Litt om boken..
Forfatteren av Stekte grønne tomater er tilbake
Mrs. Sookie Poole har akkurat giftet bort sin siste datter og skal endelig nyte friheten. Men ved en tilfeldighet oppdager hun en hemmelighet om sin eksentriske mors fortid.
Hennes søken etter svar tar henne med tilbake til andre verdenskrig og en gruppe modige kvinner som med rulleskøyter, hotpans og masse mot driver familiens bensinstasjon mens mennene er i krigen. /juritzen/


Tidligere bøker på vent: 
 
1. Miracle on Regent Street av Ali Harris.
2. The Queen's sorrow av Suzannah Dunn
3. Jane Austen novellene
4. Faen ta skjebnen av John Green
5. The Lady of the Rivers av Philippa Gregory
6. A Bliss bakery story; Bliss av Kathryn Littlewood
7. Need av Carrie Jones
8. Da Vinci-koden av Dan brown
9. Shiver av Maggie Stiefvater
10. Haikerens guide til galaksen av Douglas Adams
11. Wide Open av Deborah Coates
12. Bian Shen av Torbjørn Amundsen 

13. Ektemannens hemmelighet av Liane Moriarty 

14. To all the boys I've loved before av Jenny Han 

15. Miniatyrmakeren av Jessie Burton
16. Siste samling på jentenes bensinstasjon av Fannie Flagg


Noen som har lest boken?   

4 kommentarer:

  1. Det låter som en väldigt bra bok, det här. Den skulle jag gärna läsa, särskilt eftersom jag gillade Stekta gröna tomater. Tack för tipset! :-)

    SvarSlett
  2. Denne fikk jeg i posten i dag. Jeg likte veldig godt filmen Stekte, grønne tomater men har ikke lest boken, så det blir spennende om jeg liker den like godt!

    SvarSlett
  3. Ja, denne har jeg liggende også og ser frem til å ta fatt på den. Jeg likte også "stekte, grønne tomater" selv om jeg kun så filmen og ikke leste boken. Blir spennende og kjekt å lese denne. Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. Denne skal jeg ta en nærmere titt på. Tror jeg så filmen stekte grønne tomater en gang, men husker ikke i farten

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis