onsdag 10. september 2014

Top 5 - Series You Won't Finish!

Da er det onsdag og på tide med en ny Top 5 innlegg, og i dag handler det om fem serier som du ikke kommer til å lese ferdig. Jeg er med i en gruppe på Goodreads som hver onsdag kommer ut med et nytt 'Top 5' tema, og hvis du vil gjøre det samme så legg gjerne igjen link til ditt innlegg.

5. Black dagger brotherhood av J.R. Ward.
I denne serien er det kommet ut 13 bøker. Jeg kom til den 6 boken før jeg rett og slett gikk lei. Følte at det gikk veldig mye i det samme om og om igjen.


4. Beautiful serien av Jamie McGuire.
Jeg leste den første boken i serien "Beautiful Disaster" og likte den. Men forfatteren har siden da komme ut med to andre bøker, hvor den ene tar for seg akkurat den samme historien i Beautiful Disaster bare fra et annet perspektiv. Jeg syntes egentlig at den første boken kunne vært en frittstående bok. 


3. The Immortals serien av Alyson Noel
I denne serien har jeg bare lest den første boken og nå er det jo en del flere som er gitt ut i serien. Så jeg ser ikke helt for meg at jeg kommer til å plukke opp denne serien igjen. Men man vet aldri! 
 
2. The wolves of Mercy Falls av Maggie Stiefvater
Dette er en serie som jeg har hørt utrolig mye bra om. Jeg har lest den første boken i serien, men det er flere år siden. Jeg husker så vidt hva den handler om, men jeg husker at jeg syntes den var smule forvirrende og kjedelig. Så vet ikke om jeg plukker opp serien på nytt. Vi får se!


1. Uglies av Scott Westerfeld.
Jeg leste første boken, og likte den faktisk ganske mye. Men så begynte jeg på andre og klarte ikke helt å komme inn i historien igjen. Og da jeg itillegg leste bakpå boken på siste boken, fant jeg ut at jeg absolutt ikke likte den retningen historien beveget seg i.

Er det noen serier du ikke tror du kommer til å fullføre?

1 kommentarer:

  1. Jeg kommer neppe heller til å fullføre Immortals serien, har lest de tre første, og den går nedover for hver bok etter min mening så jeg mistet bare interessen og har egentlig glemt dem litt.

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis