søndag 14. september 2014

Smakebit på søndag #36

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkurat nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre!






Da er det søndag igjen, og jeg har i dag begynt å lese på The Maze Runner. Jeg har hørt så utrolig mye bra om denne boken, og den kommer jo ut på kino 19 september som jeg skal få med meg! 

Smakebit fra side 44: 


Alt var bare så ... merkelig. Han husket mange små ting fra livet - spising, mat, lekser, leking, vanlige bilder av hvordan verden var skrudd sammen. Men alle detaljer som kunne ha utfylt bildet og skapt et fullstendig og ekte minne, var av en eller grunn visket bort.


Ha en fin søndag! 

8 kommentarer:

  1. Ännu en :) Tror jag snart får kolla upp den här på riktigt.

    SvarSlett
  2. Häftigt omslag. Tack för smakbiten.

    SvarSlett
  3. Tack för smakbiten. Som jag just skrev på en annan blogg så står den här i sonens bokhylla, så kanske jag läser den såsmåningom.

    SvarSlett
  4. Tack för smakebiten, jag måste få tid att läsa denna snart innan filmen.

    SvarSlett
  5. Jeg er egentlig ikke så glad i sjangeren, men har veldig lyst til å se filmen pga Dylan er med i den. Så blir vel at jeg kanskje leser boka også he he .

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis