fredag 17. april 2015

Book Tag; Would you rather?

Tenkte at det kunne være gøy med en 'Book Tag' i dag siden det er så lenge siden jeg har gjort det på bloggen! Legg gjerne igjen linken til bloggen din hvis du også lager et innlegg. 

Ville du heller: 

1. Lese kun trilogier eller enslige bøker? 

Jeg tror jeg må velge enslige bøker da selv i trilogier så er ofte den første boken den beste! 

2. Lese bøker av kun kvinnelige eller mannlige forfattere? 

Jeg pleier aldri å få med meg om det er kvinnelig eller mannlig forfatter når jeg plukker opp en bok. Men når jeg nå ser igjennom bøkene jeg har lest, så er mange av mine favoritter av kvinnelige forfattere. Så derfor velger jeg kvinnelige! 

3. Kun handle i bokbutikk eller på nettet? 

Selv om jeg elsker å gå i bokbutikker og se hvilke bøker som har kommet ut, så syntes jeg det er lettere å finne bøker på nettet. Spesielt siden jeg leser mest engelske bøker, så da syntes jeg det er lettere å bestille de på nettet (selv om de bruker utrolig lang tid før de kommer i posten)!

4. At alle bøkene blir filmer eller tv-serier? 

Hm.. jeg tror nok at jeg må gå for filmer. Serier blir ofte for meg kjedelige i lengden. 

5. Lese 5 sider per dag eller fem bøker per uke?

Jeg ville ha lest 5 bøker hver uke! Aner ikke hvordan jeg hadde fått det til, men å lese 5 sider om dagen er alt for lite! 

6. Være en profesjonell anmelder eller forfatter? 

På den ene siden så elsker jeg å lese og anmelde bøker, men min store drøm er å bli forfatter. Så må nok gå for forfatter! 

7. Bare lese dine 20 favoritt bøker om igjen eller alltid lese nye bøker? 

Må nok gå for å lese nye bøker hele tiden! Selv om jeg elsker å lese Harry Potter serien om igjen, så er det noe helt fantastisk å finne nye favoritter! 

8. Være bibliotekar eller bokselger? 

Bokselger, helt klart! Det er jo det jeg jobber med nå, og jeg elsker jobben min! 

9. Bare lese bøker fra din favoritt sjanger eller alle andre sjangre enn favoritt? 

Dette er en vanskelig en! Min favoritt sjanger er fantasy, og jeg kan ikke se for meg at jeg aldri skulle lese det igjen. Men jeg tenker også at hvis jeg bare skulle lest det resten av livet, så hadde jeg nok blitt skikkelig lei! Så må nok gå for alle sjangre enn favoritten!

10. Bare lese fysiske bøker eller e-bøker? 

Fysiske bøker! Ikke et spørsmål en gang. Jeg har aldri klart å komme inn i e-bok verden, og jeg kan ikke tenke meg å ikke ha fysiske bøker!




f

- Ha en fin helg alle sammen!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis