søndag 12. april 2015

Smakebit på søndag #53

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkurat nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre!







Jeg vet ikke om dere husker at jeg hadde denne boken på pensum for et år siden, men jeg klarte altså aldri å fullføre boken. Ikke fordi den er kjedelig, men den er bare så sykt langdryg! Så nå har jeg den på lydbok slik at jeg kan høre på den mens jeg sitter på bybanen eller bussen. Håper at jeg får lest den ferdig snart, for det er jo en klassiker! Jeg er akkurat ferdig med den første delen :)


Smakebit fra side 442: 



Bare ryktet er bevart i La Manchas annaler at den tredje gang don Quijote dro av sted, var det til Zaragoza, der han befant seg under noen berømmelige ridderspill som foregikk i den byen, og der skjedde ting som var på høyde med hans tapperhet og gode forstand.

 Håper dere har hatt en fin leseuke!

10 kommentarer:

  1. Jeg hørte den også på lydbok. Den er nokså langdryg ja, men den er jo både spennende og morsom!

    SvarSlett
  2. Den köpte jag förra året för att jag vill läsa om den. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  3. Läste utdrag ur denna i gymnasiet, men har aldrig läst hela. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for smakebiten :)
    Hilsen Anette
    www.anettesbokboble.com

    SvarSlett
  5. Visst är det en klassiker, som man bör ha läst. Men jag tror att jag bara läst kortare avsnitt från den.

    SvarSlett
  6. Har ikke hørt om den boka før, men høres spennende ut. Likte smakebiten.

    SvarSlett
  7. Jag har bara sett filmen, som var väldigt konstig. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  8. tack för smakebiten! Dulcinea kommer att pigga upp dig!

    SvarSlett
  9. Dette er en av de bøkene jeg virkelig kunne tenkt meg å lest. Men jeg tror deg når du sier den er langdryg!

    SvarSlett
  10. Enig med deg i at denne klassikeren er nokså langdryg. Jeg kjenner godt til handlingen i boken fra andre referanser, men etter to forsøk har jeg fremdeles ikke klart å komme inn i selve boken :p Håper lydboken gir deg en god opplevelse :)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis