torsdag 30. april 2015

In my mailbox #16

For en liten stund siden så tok jeg meg en tur på Fretex, på leting etter Ringenes Herre og Hobbit bøkene. Jeg eier allerede de utrolig pene eksemplarene med nydelig kunst i. Men ettersom jeg enda ikke har fått lest de så ville jeg ha pocket eksemplar, da jeg leser som oftest på bybanen og slikt. Og jeg ville også ha muligheten til å streke under og slikt, så da vil jeg helst ikke leie på biblioteket heller! 

Dessverre fant jeg ikke noen på Fretex, men det kom nå noen bøker med meg hjem allikevel! Hehe.. 



Anna and the French Kiss av Stephanie Perkings
Nefertiti av Michelle Moran
The Boleyn Inheritance av Phillipa Gregory
Iliaden av Homer
Når gjøken galer av Robert Galbraith
How to kill your husband av Kathy Lette

- Ha en fin dag alle sammen!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis