søndag 5. april 2015

Smakebit på søndag #52

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkurat nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre!






Smakebit fra side 42:


"Have you tried one?" she asks.
"No, they've still got these little mud flecks." I hold one up to show them. St. Clair plucks it from my finger and pops it into his mouth. I'm hypnotized by his lips, his throat, as he swallows. 

-Ha en fin søndag!

11 kommentarer:

  1. Nej, detta är nog inget för mig, men det är kul att två läser samma bok :)

    SvarSlett
  2. Fick den här boken nu i veckan fast på svenska! Ska bli kul att läsa!

    SvarSlett
  3. Den här vill jag också läsa men tycker att den verkar lite "cheesy"? :)

    SvarSlett
  4. Vet inte riktigt om den är något för mig, men är ändå nyfiken eftersom nästan alla verkar älska den. :)

    SvarSlett
  5. Tack för smakbiten. Ha en fortsatt fin påsk.

    SvarSlett
  6. Jag tror ju denna boken skulle passa mig.

    SvarSlett
  7. Jeg har ikke lest noen av de bøkene, men gleder meg veldig til å lese bøker av Perkins en gang i femtiden :) De står høyt på ønskelista mi over bøker som skal kjøpes etterhvert. Ha en fortsatt fin påske :)

    SvarSlett
  8. Denna bok skall jag läsa snart, fast på svenska. Skall bli roligt.

    SvarSlett
  9. Kul med två smakbitar från samma bok, och med samma personer inblandade. :) Jag funderar på att läsa den här. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  10. bra smakebit! jag blir lite nyfiken!

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis