torsdag 7. juni 2012

Fra bok til film!

Jeg tenkte på å starte et nytt ukentlig innlegg, og håper at flest mulig folk blir med på det! Jeg vet ikke om noen andre har gjort dette før, men tenkte dette kunne bli en spennede debatt. Er torsdag en fin dag?

Fra bok til film skal handle at du tar en bok som du har lest og sett filmen til; for eksempel Harry Potter. Her kan du ta med hva du skulle ønske de tok med i filmen, hva syntes du de ikke hadde trengt å ta med, er skuespillerne slik du hadde forventet deg og så videre.

Jeg er usikker på om jeg skal velge en bok i uken, eller om alle kan bestemme selv. Jeg tror at hvis folk kan velge selv så kan flest folk være med. For alle har jo gjerne ikke lest de samme bøken! Jeg vil gjerne høre hva dere syntes!

4 kommentarer:

  1. Ingen dårlig idé, her har nok mange noe å si. Men torsdag er kanskje ikke den beste dagen med tanke på at det krasjer med Anettes boktema? :)

    SvarSlett
  2. At man velger selv kunne jo hvert smart for og få med flere. Også legge opp at man kan legge opp lenken sin i innlegget ditt :)
    Og som Julie sa, kanskje en annen dag en torsdag :)
    Vil gjerne bli med.. :)

    SvarSlett
  3. Hva med Onsdag, er det noen som har noe da? Er ny i bokblogg verden, så har ikke fått heeelt oversikt over hva som er det ute enno :P

    SvarSlett
  4. Onsdag passer bedre ja, så vidt jeg vet.

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis