tirsdag 12. juni 2012

Top ten tuesday - Top Ten Books I'd Recommend As Good Beach Reads



op Ten Tuesday er en ukentlig spalte fra bloggen The Broke and The Bookish. Denne uken skal du skrive om bøker du anbefaller som sommerlesning. For å være ærlig så tror jeg at jeg ikke har lest så mange lette strandbøker. Men jeg tar ihvertfall med de som jeg har lest! 

1. Carries Dagbok av Candace Bushnell. 


2. Sommer i storbyen av Candace Bushnell


3. Dagboken fra i morgen av Cecelia Ahern 


















Vel, det var ikke mange bøker! Skjønner jeg må lese flere sommerbøker.

2 kommentarer:

  1. De to øverste har jeg sett på men ikke lest, så tusen takk for at du minte meg på de. de herlige coverne det er på de!Jeg elsker jo Cecelia Ahern sine bøker og holder på med en av henne nå og da har jeg lest alle som har kommet ut på norsk. Ha en fin ettermiddag:-)

    SvarSlett
  2. Flott liste!:) Har ikke lest noen av disse. Men kjøpte her om dagen "Dagboken fra i morgen" og gleder meg til å lese den:) Ha en flott dag:)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis